Ubuntu 13.04 Masaüstüm

masaüstüm

 

görüldüğü gibi harika bir masaüstü fotoğrafım wallpaper ım var. ben çektim, teşekkür ederim🙂 fotoğrafı bir önceki iletimde söylemiş olduğum gibi flickr adresimde bulabilirsiniz.

Ubuntu 13.04 güzel geliyor. icon’lardan bazıları değişti. ancak ambiance temasını değiştirmedikçe, yenilikçi bir tema ile karşımıza çıkmadıkça bu ubuntu iyi yerlere gelemez, benden söylemesi. Aslında planlar arasında tema değişimi de var ancak 1 yıldan fazla geçti bu söyleneni ki bu sürümde de gerçekleşecek gibi durmuyor. artık başka kışa yani 10’lara

One thought on “Ubuntu 13.04 Masaüstüm

Bir Cevap Yazın

