Yeni Laptop’um Dell 5423

 

Sonunda laptopumu değiştirebildim ve görmüş olduğunuz şu harika makineyi aldım kendisi 14 inç boyutunda ultrabook olarak geçyor: aslında o kadar da ultra değil ben melez diyorum. Özellikleri şöyle:

Intel® Core™ i3-2367M (3M Cache, 1.4 GHz) İşlemci
Mobile Intel® 7 Series Express Yonga Kümesi (HM77) Chipset
14″ HD LED (1366 x 768) Ekran
4096MB (1×4096) 1600MHz DDR3 Ram
2 Slot – 8GB Maks. Ram Desteği
320GB SATA (5400RPM) + 32GB SSD Disk
Windows 7 SP1 Home Basic (64BIT)TR İşletim Sistemi
8x DVD+/-RW ODD
6-cell 44W/HR LI-ION Batarya
Intel HD Graphic 3000 Paylaşımlı VGA
Dell Wireless 1703 Kablosuz Bağlantı
HD 1,0 MP Webcam Kamera
Bağlantı Noktaları&Yuvalar;
Tümleşik Ethernet 10/100 Kablolu Bağlantı
(1) USB 3.0 + (1) USB 3.0 PowerShare;
RJ45 Ethernet,
HDMI™ v1.4a,
Kulaklık / Mikrofon Combo Jakı,
Kensington Güvenlik Kilidi
AC Güç Girişi
3-in-1 Kart Okuyucu
Gümüş Renk
2,1 kg Ağırlık
347*21*240 mm Ölçüler

 

Laptopu alırken özellikle ekran kartının intel olmasına dikkat ettim ve harici ekran kartlı modeli olmasına rağmen ubuntu ile sorun çıkartabilir diyerekten (hem de gerek olmadığından) ükülü kart olayından almadım. intel hd3000 ekran kartı ubuntu ile çok iyi anlaşıyor. Eski bilgisayarıma nazaran hiç ısınma yok gibi yani anlayacağınız her şey yolunda😉

3 thoughts on “Yeni Laptop’um Dell 5423

  1. Bilgisayarınız hayırlı olsun.
    Sormak istediğim konu ise, intel hd3000 ile ubuntunun çok iyi anlaştığını belirtmişsiniz.
    Fikirleriniz halen sabit mi acaba?
    Çünkü ben fanın hiç susmamasından şikayetçiyim.

Bir Cevap Yazın

