Samsung Galaxy S 3 mü, HTC ONE X mi?

DETAYLI ANALİZ AŞAĞIDADIR

eğer akıllı bir telefon almaya kalkışmışsanız benim gibi sizin de baş etmek zorunda olduğunuz en önemli soru bu. Hangisinden alsam. Tasarım konusunda HTC one x çok iyi. Samsung galaxy s 3 dışarıdan bakıldığında hiç pahalı bir telefon gibi durmuyor, gerçekten çok basit, vasat bir dizaynı var. Ulan sen o özelliklere sahip telefon yapıp o telefonu amiral gemin yapacaksın ama tasarımını bok gibi yapacaksın, yuh be. Eğer tasarım güzel olsa pat diye samsungu alacam ancak insanın gönlü bu noktada htc one x’e kayıyor.

HTC one X tasarımı on numara, kimse bir şey diyemez. Hatta Sense arayüzü çok daha iyi bir kullanım imkanı veriyor size. Ama gelgelelim 1.5 ghz olmasına rağmen performansta samsunu geçemiyor. Performans özellikle izlediğim videolarda tarayıcıda kendini acayip gösteriyor. Samsung galaxy s 3’ten tarayıcı ile bir internet sitesini açmak resmen evdeki masaüstü bilgisayarından internete girmek gibi, sorunsuz, şiir gibi akıyor sayfa, One X’de takılmalar oluyor. Bir de HTC one x batarya süresi açısından samsungun gerisinde. Anladığım kadarıyla samsung galaxy s 3 oran olarak düşünürsek 3x gidiyorsa htc one x 2x gidiyor. Böyle bir durum var ortada.

Ancak eklenmesi gereken bir durum var ki, bu daha da ilginç bir noktaya götürüyor bizi. Bu testler, karşılaştırmalar samsung Galaxy s 3’te android 4.0.4 sürümü, HTC one x’de android 4.0.3 sürümü varken yapıldı.HTC’ye yakında android güncellemesi gelecek. Bu güncelleme ile beraber performansta ciddi değişimlerin olacağı, performans noktasında htc one x’in samsung galaxy s3 e yetişeceği söylentileri dolaşıyor. eğer durum böyle olursa hiç düşünmeksizin HTC one x almak gerekir, ancak performansta ciddi iyileşmeler olmazsa kafalar yine karışacak.

Kısacası bir yandan tasarım bir yandan performans olayına dönüştü bu durum benim için. artılar ve eksiler birbirini tamamlıyor adete. hani insan diyor, iki şirket ortaklaşa bir telefon çıkarsa herhalde mükemmele ulaşacak.

Sanırım mağazaya gittiğimde biraz galaxy s 3’ü biraz da htc one x’i kurcaladıktan sonra asıl, net olan kararımı vereceğim. Ancak htc’ye gelecek olan güncellemeden de çok umutluyum doğrusu, inşallah poerformansta ve pil ömründe artış olur da içim rahat bir şekilde alırım telefonumu.

4.04 güncellemesinden sonra:

HTC One X Browsermark > Chrome 4.0.3: 106135 / 4.0.4: 116334 # Standart Tarayıcı 4.0.3: 94417 / 4.0.4 = 107691 iyi ama yine de bir S3 değil, samsung galaxy s3’ü hatırlayalım:

HTC güncellemelerden sonra bile samsungun performans olarak yanına yaklaşamıyor, üzülerek söylüyorum.

Olayı analiz etmeye karar verdim. yaptığım araştırmaları bir tabloda özetleyelim: Analiz edince insanın galaxy s3 alası geliyor😉

Not:  işareti özelliğin o cihaz için daha iyi olduğu, daha tercih edilebilir olduğunu ortaya koyar:

büyütmek için üzerine tıklayın

 

SONUÇ: galaxy s3’ün fark attığı ortada. telefonu yakından gördüğümde dizaynı kötü gelmedi bana, bilgisayarda kötü gibi geliyor ancak gerçekte öyle değil. galaxy s3, s2’den çok daha güzel bir dizayna sahip üstelik. Bu durumda S3 aldım herkese de öneririm. Androidçiyseniz s3 derim ama yine de iphone 5’i bekleyin belli olmaz.

15 thoughts on “Samsung Galaxy S 3 mü, HTC ONE X mi?

  1. Arkadasim cok guzel bi analiz yapmissin hakkaten iki firma biraraya gelse cok sahane seyler cikacak ortaya. Tam olarak ayni iki telefon arasinda kaldim. 4 yildir iphone kullaniyorum tum bilgisayarlarim 6 yildir apple. Bu iki telefonu gorene kadar sahsi kanaatim hep appledi. Fakat gunluk kullanimda daha elastikiyet verdigi icin yavas yavas androide kaydi.
    Performans olarak dedigin gibi s3 fakat arayuzu ve kasasi dandik bence. Htc tam telefon ve widgetlari bana daha fazla geldi. Birde ekim kasim gibi yeni bir htc cikacagini duydum yuksek pil kapasiteli hafiza kartli ve degisebilen pilli. Acikcasi bu soylentiyi bekliyorum. Bu arada htcye de update gelir bizde daha iyi karar verebiliriz diye dusunuyorum.

  2. s3 mü one x mi ne bu yaa sanki memleket meselesine dönmüş arkadaş bir insan ne istediğini biliyorsa gerisi bosdur sen kendıne hangısını yakısdırıyorsan gideceksin ve onu isteyeceksin o kadar.!! burdan bakıyom yok su ıyı yok bu ıyı yok yakında daha ıyısı gelecek evet gelecekde bırgun gelecek ama ben derımki gırmeyın böle seylere s 3 de güzel one x de güzel telefon ama piyasada cok yurt dısı telefonlar var almayın benden sızelere tavsıye herseyın faturalısı ıyıdır saygılar..

  3. Benim htc one x im var, kardeşiminse s3 kimseyi dinlemedim kendim kıyaslama yaptım. Htc one x internet ve oyunda galaxye göre daha geride kalıyor. Her iki telefonda aynı müziği son ses açtığıgımda (aynı bas ve tiz ayarlarında) ses kalitesi haparlörden One x de daha iyi. Kamera da açık ara htc önde. s3 ün batarya ömrü ve ısınma sorunu yok. Htc de ise ısınma sorunu var. Htc bataryası sabit gövde oldugu için bittiği zaman yedek batarya gibi bir şansınız olmuyor. Her iki telefonda mükemmel değil bazı özellikleri birbirine fark atıyor. Telefonun daha çok hangi özelliğini kullanıcaksanız o telefonu tercih etmenizi öneririm.

  4. Eğer bu gibi testler yapıyorsanız ve yaptığınız testlerin değerlendirmesini insanlarla paylaşıyorsanız video ile paylaşım yapın ne biliyoruz marka sempatizmanlığınızın olmadığını samsung dan vs reklam ücreti almadığınızı bende tasarımcıyım ve bunu yapmak zor değil hatta S2 yi bile en üste taşıyabilirim bu çok basit bir olay ama video zor geliyor olmalı ki size böyle basit bir testten ibaret koymuşsunuz siteye….

  5. sağlamlık da çok önemli s3 plastik olmasa ve arayuzu daha guzel olsa s3 derim bende ıkısı arasında kaldım one x de bana gore bir sorun yok ondan onu alıcam

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s