TÜBİTAK BİLGEM Başkan Vekili Dr. Hasan Palaz: Pardus, tam gaz devam edecek

Bey efendinin söyledikleri çok doğru, daha önce de bahsettiğim gibi yaygaracı arkadaşlar sürüm sonlanması olayını ne kadar yanlış anladıkları gün gibi ortada. Ortada felaket tellalları var malesef. Bunlara karşı uyanık olmalıyız. Adam diyor işte devam edecek diye. Çalıştayın da yapılmasını destekliyorum, çünkü Pardus’un daha iyi yapılanmış olarak geleceğini düşünüyorum.

Ayrılan geliştiriciler de aynen beyefendinin dediği gibi kendileri çıkmışlar projeden, kimseyi burada tutacak değiliz diyor. Bizim topluluk da yok efendim çıkarıldılar, proje bitiyo falan. Size söyleyeyim, o geliştiriciler daha yağlı bir ekmek kapısı bulmuşlardır da ondan ayrılmışlardır. Ya da anladılar artık projeyi kendi kafalarına göre saçma sapan yönlendiremeyeceklerini, ayrıldılar .

Ben bu çalıştayın pardusa kan verceğini, saçma sapan fikirlerin ortadan kaldırılacağını, adam gibi adam Pardusun geleceğini düşünüyorum. Ülkemiz ve Pardus severler için en iyisi bu olacaktır.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s