Ubuntu Ati ekran kartı için driver kurmak bu kadar basit

ati ekran kartlarının “ek sürücüler” yoluyla kurulmasından yanayım. ubuntu 12.04 ile ek sürücüler yoluyla kurmak dah iyi oldugunu düşünüyorum. Eger bilgisayarınız ısınıyorsa bir de şansınızı ek sürücülerden kapalı kaynak kodlu sürücüleri değil de açık kaynak kodlu sürücülerle yolunuza devam etmenizi öneriyorum. bende açık kaynak kodlu sürücüler şu anda kapalı kaynak kodlu sürücülerden çok daha iyi çalışıyor. Açık kaynak kodlu sürücüleri kurmanıza gerek yoktur, ubuntuyu kurdugunuz anda aktiftirler zaten

7 thoughts on “Ubuntu Ati ekran kartı için driver kurmak bu kadar basit

  1. evet denedim, mobility hd 5470 kart modeli. verdiğiniz linkte tam olarak geçmiyor ama daha önce linux mint 10 da ve opensuse 11.3 kde ortamında bunu başarmıştım bi şekilde.

  2. valla arkadaşım netten baktım “mobility radeon hd 5470 ubuntu” şeklinde. senin gibi kuramayanlar olmuş. çözümü göremedim bi kaç linke tıkladım. Sen de benim gibi google’den aratıp çıkan linklerden sorununu çözecek bir şey yakalayabilirsin.

    ubuntu-tr, ingilizcen varsa da öncelikle ask ubuntu sitesinde sorununu dillendirmeni öneririm.

  3. teşekkür ederim arkadaşım…

    çok araştırdım gerek tr gerek ing sitelerde, değişik yöntemler var hepsini denedim ama bu sürüm farklarından mıdır nedir tam çözemedim ve bir türlü yapamadım olmadı.

    ilgin, alakan için tekrar teşekkür ederim, bu arada günlüğün hoşuma gitti takip edeceğim…

Bir Cevap Yazın

