Ubuntu için müzik indirme Programı, Sağlam!

Windows kullanırken limewire kullanırdık sonra yasaklandı bearshare kullanmaya başladım, işimi az çok görüyordu. Peki Ubuntuda ne kullanacaktım. Doğrusu şimdiye kadar bunu düşünmemiştim çünkü müzikle pek işim yoktu ancak kız arkadaşımın müziğe olan tutkusu ve sürekli bu yüzden Windowsu açma isteği nedeniyle bu işe bir el atmaya karar verdim ve güzel bir program buldum. Paylaşmak isterim. Bugün size yarın bana di mi? 🙂

sudo add-apt-repository ppa:ferramroberto/gsharkdown
sudo apt-get update
sudo apt-get install gsharkdown

İndirilen müziklerin kaynağı Grooveshark sitesi. Korkmayın Türkçe şarkı dolu, sıkıntı çekmezsiniz. Müzikler müzik klasörünüze kendine ait dosyanın içine iniyor.

One thought on “Ubuntu için müzik indirme Programı, Sağlam!

Bir Cevap Yazın

