Sınıf 2010 Artık Kendini Bilmeli

Bu gece arada rastlayıp da izlediğim sınıf 2010 programına rastladım. Bir de baktım ki sınıf sınıf değil dedikoduların, tartışmaların, öğretmenlere saygısızlıkların, kavgaların ve ciddiyetsizliklerin alıp başını yürüdüğü bir hal almış. Bu durum karşısında tepkimi daha fazla içimde tutamayıp böyle bir iletiyi uygun gördüm ve sınıf 2010 ekibine gönderdim. Tabi RTÜK’e de göndereceğim bir tane..

Ben Türkçe Öğretmenliğinde okuyan 3. sınıf öğrencisiyim. Arada programınıza denk geliyor ve izliyorum. Ancak izlediğim şeyler öğrencilerden gelen öğretmenlere saygısızlık, ciddiyetsizlik, makara ve şakrabanlıktan öteye gitmiyor.  Başlarda program formatı gereği gibi düşündüğüm bu durum sizin gerçekçi açıklamalarınız sonucu değişti. “Gerçekten de bu öğrencilerin hali böyle demek ha” diye düşündüm, üstelik kendilerini anneleri, babaları, bütün Türkiye izliyor. Açıkçası korktum. Böyle sınırlılıkları bile delip alaycı ve ciddiyetsiz davranan gençler Türkiye gençliğiyse, bu gençliğin küçültülüp sınıfa konmuş haliyse eğer bu ülkenin bir evladı olarak ben utanıyor, sıkılıyorum. Öğretmen olduğumda böyle öğrencilerle karşılaşma olasılığı beni adeta dehşete düşürüyor.

Benim sizden isteğim bu türden saygısız ve ciddiyetsiz hareketleri televizyonda göstermemeniz. Gittikçe magazin dedikodularını andıran bu program ciddi bir yapılanmaya gitmeli ve daha çok gençlere örnek olmamaları için kendini toplayıp düzeltmelidir.
saygılarımla..

Bir Cevap Yazın

