Sivilceleri Lanetliyorum

Başımız sivilcelerle belada. Güzellik düşmanı bu küçük kırmızı şeylerden nefret ediyorum. Her gün aynaya baktığımda bir yenisi ekleniyor. Üstelik ergenlik çağını da atlattığımı düşünüyorum. Yüzüm için bir çok bakım maskesi kullandım ama kozmetik de  işe yaramıyor. Doktorların verdiği ilaçların da oldukça yan etkisi olduğu söyleniyor.  Güzellik uzmanları da ürünlerini pazarlamaya çalışıyor, bizi düşünen yokk..  Ancak yılmadım yola devam..Buhar banyosu, kil maskesi, sebamet sabun ve bepanten krem şuan kullandığım bakımlardan. Sabırla düzenli olarak kullanacağım ve 3 ay sonra bu blokta sonucu paylaşacağım… Herkese sivilcesiz günler, gülen yüzler..  :)

Bir Cevap Yazın

