Kubuntu’dan Gayrisi Yalan

Daha önce Kubuntuya sırf kde kullandığı için önyargılı baktığımı ifade etmiştim. Tabi bu önyargı ubuntunun üzerine kurmamdan da kaynaklanıyor: Böyle olunca sağlıklı bir işletim sistemi kullanılamıyor, kararsızlıklar, donmalar, pırpırlanmalar oluyor.

Artık gayet güzel buluyorm tabi, son durum bu. Yalnız geçenlerde PcLinuxOs yeni sürümünü çıkarmış, daha önceki sürümüne de bakamamıştım adamakıllı diyerek kubuntumu sildim ve pclinuxos yükledim. Yüklemez olaydım🙂 Teması güzel, Ekran kartımı direk tanıdı ve fglrx sürücüsünü direk kendisi kurdu ancak efektler bir türlü etkin olmadı yahu. Netten araştırdım, baktım yok, bulamadım, kapattım açtım, paketler yükledim yok, efektler bür türlü aktif olmuyor. Bunun dışında windowsumu görmüyor, Zaten canım sıkıldı daha fazla da ararştırmayıp, eee başlarım lan diyerekten gecenin bilmem kaçında kubuntuma geri döndüm. Ahanda bu da pclinuxos un kullandığı tema, kubuntuma yükledim daha da bir güzel oldu🙂

ekran görüntüsü

2 thoughts on “Kubuntu’dan Gayrisi Yalan

  1. yeni linux kullanıcısıyım, Virtual olarak her dağıtımı deniyorum. PCLinuxos un teması çok hoş ama en popüler Ubuntu dağıtımı olduğu için ev ve işyerine ubuntu/kubuntu kurmayı düşünüyorum. Lafı biraz uzattım, bahsettiğiniz temanın adını alabilir miyim? teşekkürler..

  2. valla çok zaman geçtiği için hatırlayamıyorum, netten sizin için biraz araştırdım ama bulamadım.

    Kubuntuda tema değiştirme ayarlarının olduğu yere gelin, orada daha fazla tema diye bir tuş var, oraya basın. Orada bir sürü tema var. PclinuxOs yazın, ya da kendiniz görsel olarak bakın, populer sekmesindekileri araştırırsanız mutlaka bulursunuz.

    İcon’lar da faenza

Bir Cevap Yazın

