Mac Os X Kurma Hayalleri ve Macbuntu

internetten bir kaç mac os x videosu izledim, apple’in kendi sitesine baktım inceledim kurcaladım. Alacağımdan değil tabi, yoksa nerde o para Türk insanında keşke olsada alsam dediğim aletler, işletim sistemi, apple oyuncakları.. Ama farkedilmesi gereken bir şey var adamlar hakkaten de yapmış yani. Şimdi kimse bana Linux daha iyidir falan demesin bence. Tamam Windows demicem ancak Ubuntuyla örneğin bir mac os x i karşılamaya kalksak mac os kimbilir neler yapar ubuntuya yani. Tamam linux hayranıyız seviyoruz falan ama mac ox x’e de karşı koyamıyoruz sonuçta🙂

Bütün bunları düşünürkene aha dedim osx86 kursana olum falan. Baya bi araştırdım, kurulum videolarına falan baktım. Bzimkilerin yaptığı İatkos sürümünü indirdim. DVD aldım tam yazıcaktım ki son bir araştırma daha dedim içimden ve ekran kartımın uyumlu olmadığını gördüm. Yabancı forum sitelerinde benim ekran kartına sahip olanlar var baya ve mecbur bekleyeceğiz artık diyorlar desteklemesini..

Napalım ben de ubuntuma macbuntu kurdum. Bir anlık istek işte. Tabiki Mac Os X’in yerini tutamaz ama en azından görüntü olarak ucundan yakalamaya çalıştım. Siz de denemek istiyorsanız

-googleden macbuntu yazarak sourceforge sitesinden indirin

-içerisindeki klasörü çıkartın.

-install.sh dosyasına çift tıklayıp uçbirimde çalıştırın.

-Gelen sorulara yes diyerek kurulumu bitirin.

Bir Cevap Yazın

