Pardus 2011 RC Çıktı

Bilemiyorum indiririp denermiyim yoksa kararlı sürümü mü beklerim. Açıkçası kubuntuyla gayet mutluyum ve pardusun bir kubuntu kadar iyi olmayacağını da sezinliyor gibiyim ki rc sürümünü düşünecek olursak kararlı sürümü beklemek kaçınılmaz oluyor. Ki kararlı sürüm çıktığında da çıkan yorumlara ve sanal olarak denemedikten sonra asla kurmam. Beni ne zaman tatmin edecek o zaman, tatmin etmezse de Pardus daha bekleyecek benim için.

Sanırım Pardusun bu kadar yavaş ilerlemesi ve kullanıcılar için hala mint, kubuntu gibi dağıtımların daha öncelikli gelmesi pardusun bir linux dağıtımını temel almamış olması ki en büyük eleştirilerden biri bu. Ben eleştirmiyorum bu bakımdan daha doğrusu kararsızım, bilemiyorum başka bir linux dağıtımını temel almak işin kolay yolu gibi gelirken bazen de keşke alınsaydı, bak LinuxMinte diyorum kendi kendime..

LibreOffice programını tercih ediliyor. Pardus’a, 2011 sürümüyle birlikte Rusça ve Macarca da eklendi.

Nasıl Deneyebilirim?

Pardus 2011 RC sürümünün kurulabilir görüntülerini buradan, doğrudan DVD/USB üzerinden çalışan görüntülerini ise şuradan indirebilirsiniz. İndirdiğiniz görüntüleri doğrudan bilgisayarınız üzerinden kurup kullanmaya başlayabileceğiniz gibi, sanal bir bilgisayar üzerinden de deneyebilirsiniz.

Son olarak, bu aday sürümün henüz nihai sürüm olmadığını, hâlâ hatalarla karşılaşabileceklerini hatırlatmakta fayda var. Pardus 2011 ile çalışmaya başlayan tüm kullanıcılarımızın karşılaştıkları eksiklik ve sorunları Hata Takip Sistemiüzerinden Pardus geliştiricilerine bildirmeleri ve Test Ekibi’ne katılmaları, daha iyi ve kararlı bir Pardus 2011 için son derece önemli. (ozgurlukicin.com)

 

Bir Cevap Yazın

