kubuntu’da netbook modu

 

resimlerini görmüştüm ancak nasıl yapılır, nedir diye hiç bakmamıştım. Sistem ayarlarını karıştırırken çalışma alanı bölümünde karşıma çıktı ve hemen içine atladım denemek için tabi. Özellikle ubuntunun unity olayından sonra kde’nin de netbooklar için yapmış olduğu bu arayüz beni gerçekten çok memnun etti çünkü unity daha yeteri kadar geliştirilmemiş olmasından ötürü bende acayip kastı ve şöyle bir adamakıllı deneyemedim unity olayını.

Kde netbook masaüstü arayüzü bende hiç kasmadan yoluna devam ediyor ve samimiyetle söylemeliyim ki netbook masaüstünü günlük hayatımda severek kullanıcam. Bir kere direk sizi bir programların simgeleri sayfası karşılıyor ve yönetimi normal menüden daha kolay geldi bana. resimde de gördüğünüz gibi sayfa bir var, bunun gibi daha bir sürü sayfa ekleyebiliyorsunuz ve bu sayfalara applet ekleyip daha kolay ulaşabiliyorsunuz. onun dışında çalışma alanlarının yönetimi de çok daha eğlenceli ve görsel olmuş. Zaten bunların dışında bir insan daha ne isteyebilir ki? Zaten ömrümüz sadece bütün gün boyunca tek bir uygulamayla geçiyor o da chrome ya da firefox, ha bunun yanında bir de kopete kullanıyorum o kadar ve bu programları bu şekilde kullanmak gerçekten eğlenceli ve sizi profesyonel hissettiriyor.. Kde netbook plasma iyi bir seçim, kuşkusuz..

Bir Cevap Yazın

