Kubuntuyla Her Şey Yolunda

Kubuntu ile ilgili sıcaklık sorunumu çözdüğümü söylemiştim. Bu gün bütün gün Kubuntu açık bir şekilde kaldı ve ısınma hiç olmadı. Bir ara işlemcimin yürüyüp gittiğini 80 derecelere geldiğini gördüm ve sistem izleyiciden işlemciyi sömüren bir şey mi var diye baktım ve savım doğru çıktı. İsmini hatırlayamıyacağım bir şey işlemcinin yüzde 50 sini kullanıyordu ve onu öldürdüm ve tekrar sıcaklık on numara oldu. O ismini hatırlayamayacağım şeyi googlede arattığımda diğer kde kullanıcılarının da ondan rahatsız olduklarını gördüm ve cvplar hep öldür yönündeydi, sorun yokmuş yani gereksiz bir şeymiş anlaşılan.

Bunun dışında ubuntuyu ya da linux minti gerçekten hiç aramıyorum. Şİmdiye kadar neden kde ile şansımı denemediğimi de hiç anlamış değilim. Keşke daha önce kursaydım Kubuntuyu. Kde yi en iyi kullanan dağıtım diye baktığımda uluslar arası forumlarda genelde kubuntu diyorlar ve gerçekten de haklılar. Türk kullanıcıları da Pardus diyor. Ben de pardus 2011 i merak ediyorum ama kubuntudan vazgeçip de pardusu denemeyeceğim, belki live cd’de denerim o kadar. Güzel giden bir şeyleri bozmak istemiyorum.

Bir Cevap Yazın

