KDE Artık Daha Sıcak Geliyor..

Resme baksanıza bi, kde süper yaa 🙂

Tam bir ubuntu taraftarı olarak dolayısıyla gnome taraftarı olarak kde ye artık daha sıcak bakmaya başlıyorum. sanırım gnome’den sıkıldım, o sadeliğinden, mac os x tarzı görünümünden, aşırı kararlılığından 🙂

Kdeyi kullanmama nedenim çok karışık gelmesiydi ya da kendime böyle bir neden bulmuştum sanırım. Pardus 2011 in çıkışına ramak kalan bu günlerde kde ile ilgili okuduklarım da bu görüşümü değiştirmiş olması kuvvetle muhtemel.

Artık önceden dezavantaj olarak gördüğüm şeyleri avantaj olarak görmeye başladım. daha karışık, daha ayrıntılı gelen kde artık bu özelliklerinden dolayı benim gözümde daha işlevsel, daha her noktasını kontrol edebilirim gibilerden gelmeye başladı. Üstelik kde bir çok şeyi yapmamıza izin veriyor. Örneğin transparan pencereler, netbook modu (ubuntunun unity’ çok kasıyor) hem panelin altta oluşu da daha hoşuma gitmeye başladı, windows tartzı deyip eleştirdiğimiz görünüm aslında gnome nin yapısından daha çok işlevsel.

Kde daha makyajlı ve artık sadelikten gerçekten sıkıldım bu yüzden en kısa zamanda hatta bugünden tez yok kubuntu veya linux mint kde sürümünü indirip kuracağım. ikisi arasında kararsızım. çeşitli forumlardan, yazılardan milletin hangisini daha başarılı bulduğunu öğrenip işe girişeceğim 🙂 Sonuçları buraya yazmaya devam edeceğim. Sanırım artık benim için kde devri başlıyor, hadi bakalım 🙂

Bir Cevap Yazın

