Unity Place People – Unity üzerinden sosyal ağ – Ubuntu

resim çok ilgimi çekti. Unity arayüzünü zaten çok beğenmiştim. artık klasik desktop anlayışından çıkılacak olması bazı kimseleri memnun etmese de beni çok memnun etti ve sevindirdi. Gerçekten de artık yavaştan işletim sistemlerinin çıkardıkları netbook sürümlerinin daha güzel olduğuna ve daha işlevsel, görsel olduklarını görüyorum. Ubuntu da bence bu Unity arayüzüne geçmekle çok akıllılık etti. görselliği ön plana çıkardı ve artık daha fazla müşteri çekmek istiyorum dedi. Tabi ki daha gelişmesi gerek. benim bilgisayarda vasat ağırlıkta çalışıyor unity. İnşallah bu sorun yakın zamanda halledilir, çünkü bu yüzden unity e düşman olan çok kimse var.

Bir Cevap Yazın

