Pardus 6. Yılını Doldurmuş, Vay Be

Pardus İşletim Sistemi 6. yılını doldurdu. ne diyelim hayırlı olsun. ama bazı sözlerim olacak. Keşke şu ÇOMAR olayı yani parudsun gnome vs. ile beraber çalışması daha önceden start verilseydi de şu anda pardusu gnome ile beraber koşabilseydik. neyse en azından şimdi bu olaya start verildi ve bir sene sonra da pardus gnome alfa olayları başlar diye umuyorum. onun dışında pardus her zaman ilgiyle izlediğim bir dağıtım olodu çıktığı ilk günden beri de heycanlandırdı beni hep. Ama ben bir gnome sever olarak kde de ne kadar takılabilirim ki?

Bir Cevap Yazın

