neden linux kullanıyorum: Bir İtiraf..

kandırmayalım birbirimizi, windows linuxdan daha iyi daha kararlı ve daha gösterişli (windows 7 için konusuyorum) paralı mı evet ama kim para veriyor ki windowsa? ben korsan kullanıyorum, evet kullanıyorum ve bir çok insan da para vermeden kullanıyor, ee o zaman neden linux kullanıcakmışım? linux hızlı mı evet hızlı ama windows da hızlı, kesinlikle hızlı.. ustelik media centeri var windowsun ve cnbce yi super kalitede izleyebiliyorum mesela. virüs mü diceksiniz, tamam bu sorun gerçek bir sorun ama kullanmayı bilirsen ve security essentials adlı microsofun ucretsiz antivirusunu kurarsan sorun kalmıyor. linux da jan jan var compiz var ama kim ister ki onları. belki başlarda bir heves görsellik ama günlük kullanımda kaçımız kullanıyoruz bu janjanları, kandırmayalım birbirimizi windows daha iyi.

ama ben yine de herzaman diskimi iki partitiona böleceğim, herzaman laptopum grupla açılacak, ve herzaman burada ubuntuyu ya da pardusu herneyse göreceğim ve zamanımın buyuk çoğunu windowsla geçirsemde gunde 1 saat de olsa giricem linuxume kurcalıcam sağını solunu, linux ile ilgili birşeyler okucam ve rahatlıcam. ilgiyle beklicem ubuntu 10.04’ümü ve izlicem youtube’deki bütün videoları. hastalık mı dersiniz belki de ama linux kullananların hepsi de hastadır zaten. neden uğraşırlar ki bir sürü kodla. neden hazır windows varken kurarlar bilgisayarlarına, delilik bu! ama kuruyorum işte ,bazen sistemim açılmıyor bazen deli ediyor beni bu linux ama kuruyorum işte. 
hayatını sadece windowsla geçirmiş keşfetme, merak etme duygusundan yoksun insanları da anlayamıyorum. bunlar sanki gözlerini kapamışlar ve birilerinin herşeyi yapmasını bekledikten sonra gözlerini açan asalak tek hucreli canlılar gibiler. korkarlar bilgisayarlarına bişeyler olcak diye, ödleri patlar açılırken grubu görünce, rahatsız olurlar ama anlamazlar geleceğin linux de olduğuna hazırcıdırlar onlar, emek vermezler ve desteklemezler hiçbirşeyi. 
işte böyle arkadaşlar, ne linuxle ne de linuxsüz..

One thought on “neden linux kullanıyorum: Bir İtiraf..

Bir Cevap Yazın

